Nivele si Layer

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Zona de Lucru >

Nivele si Layer

NIVELE/LAYERS

 

Layers, ca si în comenzile CAD, permit subdivizarea informatiilor video în straturi, pentru a putea controla vizibilitatea si gestiunea cu mouse-ul, în mod separat. TriSpace furnizeazã un grup de layers fixe si oferã posibilitatea introducerii altora personalizate.

 

Layers fixe:

PUNCTE - Grupeazã punctele mãsurate, simbolurile si etichetele lor. Dacã se ascunde acest nivel nu va fi vizualizat niciun atribut al niciunui punct.

NUME PUNCT - Grupeazã toate etichetele nume ale punctelor.

COTÃ - Grupeazã toate etichetele cotã ale punctelor.

BLOCÃRI - Grupeazã toate obiectele LINIE si POLIGON definite ca Blocãri interne, Perimetru Blocat, Zonã de Excludere.

TRIUNGHIURI - Grupeazã triunghiurile mesh-ului.

CURBE DE NIVEL - Gruepazã toate curbele de nivel si textele acestora.

LINII FRÂNTE/POLIGOANE - Grupeazã toate obiectele LINIE si POLIGON cu exceptia celor grupate de layer-ul "BLOCÃRI".

TEXTE - Grupeazã toate obiectele TEXT.

 

 

Apãsând butonul de vizibilitate Layer_vis sunt ascunse obiectele asociate (când este apãsat sunt vizibile).

Apãsând, în schimb, butonul de blocare LayerLock este inhibatã selectionarea obiectelor asociate (Selectionarea este disponibilã când butonul nu este apãsat).

 

 

 

 

© 2020 Geostru Software